NAPIŠTE NÁM

Vaše názory jsou pro nás velice důležité

V případě jakýchkoliv podnětů, postřehů, nebo návrhů, neváhejte nám je sdělit a využijte možnost komentáře na této stránce, popřípadě nás prosím kontaktujte na e-mailu: petr.macejka@udimo.cz

33 Komentáře

  1. Jana Šíchová

    Dobrý den, v Teplicích nejsou téměř žádné cyklostezky. Cyklisté, kteří se odváží jet přes město jsou vysloveně hazardéři se životem. Nebylo by možné udělat cyklostezky alespoň na místech bývalých železničních tratí ? Nebo ještě lépe na trati Teplice – Opárno, když stejně tato trať končí autobusovým spojem… co jí celou nahradit autobusem ?

    Odpovědět
    • Pavel Roháč ml.

      Dobrý den, v rámci Návrhové části Plánu mobility bylo navrženo poměrně rozsáhlé doplnění stávající sítě cyklistické dopravy. Návrh představuje doplnění chybějících úseků a rozvoj (výstavbu) cyklistické infrastruktury pro dosažení celistvosti sítě pro denní používání. Kde je intenzita automobilové dopravy nižší, tak jsou uplatněny zklidňující prvky podporující společný integrovaný provoz. Naopak v koridorech, kde je automobilová doprava rychlá nebo intenzivní, tak je kvalita a bezpečnost cyklistů zabezpečena segregací od automobilového provozu, a to samostatnými jízdními pruhy nebo samostatnou stezkou. Více informací najdete v kapitole 8 a přílohách 7 a 8 (Návrhové části).

      Odpovědět
  2. Antonín Krátký

    Pan Roháč se s námi nebaví , prý jsme velcí šťourové.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč ml.

      Dobrý den, finální verze Plánu mobility je včetně příslušných příloh k dispozici v sekci DOKUMENTY.

      Odpovědět
  3. Vaclav Kvapil

    Dobry den, muzete prosim zverejnit navrhovane (pripadne jiz schvalene) upravy prvni faze?

    Odpovědět
    • Pavel Roháč ml.

      Dobrý den, finální verze Plánu mobility je včetně příslušných příloh k dispozici v sekci DOKUMENTY.

      Odpovědět
  4. Martin

    Dobry den,
    pisete zde, ze plan mobility ma prispet k bezpecnosti dopravy, rozvoji zdravi, ekologicnosti atd. Znamena ti, ze se konecne dockame cyklostezek, ktere propoji Teplice s okolnimi obcemi a v centru mesta pruhy pro cyklisty? V dobe, kdy u starsi lide si porizuji ekekrokola. Teplice dle meho nazoru v tomto ohledu zaspali a misto aby podobnym zpusobem ukazovali obcanum mesta, ze maji sva vozidla nechat zaparkovana doma a udelat neco pro sve zdravi a ekologii.
    Dekuji, obyvatel mesta

    Odpovědět
    • Pavel Roháč ml.

      Dobrý den, v rámci Návrhové části Plánu mobility bylo navrženo poměrně rozsáhlé doplnění stávající sítě cyklistické dopravy. Návrh představuje doplnění chybějících úseků a rozvoj (výstavbu) cyklistické infrastruktury pro dosažení celistvosti sítě pro denní používání. Kde je intenzita automobilové dopravy nižší, tak jsou uplatněny zklidňující prvky podporující společný integrovaný provoz. Naopak v koridorech, kde je automobilová doprava rychlá nebo intenzivní, tak je kvalita a bezpečnost cyklistů zabezpečena segregací od automobilového provozu, a to samostatnými jízdními pruhy nebo samostatnou stezkou. Více informací najdete v kapitole 8 a přílohách 7 a 8 (Návrhové části).

      Odpovědět
  5. Antonín Krátký

    Tady to teda žije,poslední příspěvek vloni,tak to se výsledky ankety projeví za několik desetiletí.Skvělá práce.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč st.

      Dobrý den, Návrhová část, resp. navrhovaná opatření jsou rozdělena do tří časových horizontů, přičemž realizace opatření v rámci akčního plánu se předpokládá do 2-3 let. Opatření jsou v této fázi – akční plán – přednostně zaměřena na projektovou přípravu a zvyšování bezpečnosti jednoduchými dopravně-organizačními a stavebními úpravami.
      Poslední jednání k pracovní verzi Návrhové části proběhlo v závěru měsíce ledna a poté došlo ke zpřesňování seznamu navržených opatření v jednotlivých segmentech dopravy tak, aby je bylo možné předložit k posouzení SEA (její dokončení se předpokládá na přelomu měsíce duben/květen).
      V nejbližších dnech dojde k projednání kapitoly týkající se pěší dopravy a dalších doplňujících opatření k rozvoji dopravy, současně bude diskutován termín veřejného projednání.
      Před dokončením jsou hodnocení vlivu dopravy na životní prostředí.
      S pozdravem

      Odpovědět
  6. Jaroslav Jehlička

    Dobrý den. To je takový problém zakázat průjezd kamionové dopravy skrz Trnovany? Objízdná trasa přeci existuje.
    Nebo domalovat čáry na parkovištích, aby auta od sebe stála v rozumných rozestupech?
    Nebo pořádně osvítit přechody a další nebezpečná místa.
    Opravit nebezpečné díry v silnicích atd., atd.
    Na takovéto úpravy stačí přeci zdravý selský rozum, pořádně se seznámit s městem a ne, podle mého mínění, naprosto zbytečný projekt, který stejně skončí někde v šuplíku. Je mi jasné, že vy jste jen realizátorem projektu, který vymyslel někdo jiný, ale i tak jsem to musel napsat.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč st.

      Dobrý den,
      v zásadě s Vašimi podněty souhlasíme, nejedná se o složité kroky. Dokument PUMM však přednostně přináší opatření infrastrukturního rozvoje a tzv. měkkých opatření, která jsou primárně zaměřená na komplexní a systémový rozvoj dopravní soustavy. Svým zaměřením se může zabývat operativními opatřeními drobného charakteru, která jste vyjmenoval jen okrajově. Ve věci nákladní dopravy návrh obsahuje její regulaci využívající doplněnou komunikační síť, za současného stavu organizace dopravy a zatřídění komunikací nelze odklon nákladní dopravy z průtahu silnice I/13 realizovat.
      S pozdravem

      Odpovědět

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

NA ZPRACOVÁNÍ SE PODÍLÍ:

ZADAVATEL
Statutární město Teplice

ZPRACOVATEL
UDIMO, spol. s r.o.

ŘÍDÍCÍ VÝBOR
Členy výrobního výboru jsou zástupci zadavatele, tedy Statutárního města Teplice, kteří mají v kompetenci řídit tento projekt ze strany města.

PRACOVNÍ SKUPINY
Pracovní skupiny jsou tvořeny z řad zástupců objednatele, zpracovatele a odborníků na danou oblast věnující se všem konkrétním dílčím tématům v rámci SUMP.

VEŘEJNOST

Odborná a laická veřejnost, která byla ochotna zúčastnit se některých z dopravních průzkumů, osobních a veřejných setkání, případně se na obsahu podílela prostřednictvím fyzické a elektronické konverzace.

PODNIKATELSKÝ SEKTOR

V rámci projektu bylo osloveno několik velkých zaměstnavatelů v regionu, kteří byli ochotni dobrovolně poskytnout pro zkvalitnění obsahu díla svá interní data.

VEŘEJNÝ A NEZISKOVÝ SEKTOR