NAPIŠTE NÁM

Vaše názory jsou pro nás velice důležité

V případě jakýchkoliv podnětů, postřehů, nebo návrhů, neváhejte nám je sdělit a využijte možnost komentáře na této stránce, popřípadě nás prosím kontaktujte na e-mailu: petr.macejka@udimo.cz

29 komentářů

  1. Jana Šíchová

    Dobrý den, v Teplicích nejsou téměř žádné cyklostezky. Cyklisté, kteří se odváží jet přes město jsou vysloveně hazardéři se životem. Nebylo by možné udělat cyklostezky alespoň na místech bývalých železničních tratí ? Nebo ještě lépe na trati Teplice – Opárno, když stejně tato trať končí autobusovým spojem… co jí celou nahradit autobusem ?

    Odpovědět
  2. Antonín Krátký

    Pan Roháč se s námi nebaví , prý jsme velcí šťourové.

    Odpovědět
  3. Vaclav Kvapil

    Dobry den, muzete prosim zverejnit navrhovane (pripadne jiz schvalene) upravy prvni faze?

    Odpovědět
  4. Martin

    Dobry den,
    pisete zde, ze plan mobility ma prispet k bezpecnosti dopravy, rozvoji zdravi, ekologicnosti atd. Znamena ti, ze se konecne dockame cyklostezek, ktere propoji Teplice s okolnimi obcemi a v centru mesta pruhy pro cyklisty? V dobe, kdy u starsi lide si porizuji ekekrokola. Teplice dle meho nazoru v tomto ohledu zaspali a misto aby podobnym zpusobem ukazovali obcanum mesta, ze maji sva vozidla nechat zaparkovana doma a udelat neco pro sve zdravi a ekologii.
    Dekuji, obyvatel mesta

    Odpovědět
  5. Antonín Krátký

    Tady to teda žije,poslední příspěvek vloni,tak to se výsledky ankety projeví za několik desetiletí.Skvělá práce.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč st.

      Dobrý den, Návrhová část, resp. navrhovaná opatření jsou rozdělena do tří časových horizontů, přičemž realizace opatření v rámci akčního plánu se předpokládá do 2-3 let. Opatření jsou v této fázi – akční plán – přednostně zaměřena na projektovou přípravu a zvyšování bezpečnosti jednoduchými dopravně-organizačními a stavebními úpravami.
      Poslední jednání k pracovní verzi Návrhové části proběhlo v závěru měsíce ledna a poté došlo ke zpřesňování seznamu navržených opatření v jednotlivých segmentech dopravy tak, aby je bylo možné předložit k posouzení SEA (její dokončení se předpokládá na přelomu měsíce duben/květen).
      V nejbližších dnech dojde k projednání kapitoly týkající se pěší dopravy a dalších doplňujících opatření k rozvoji dopravy, současně bude diskutován termín veřejného projednání.
      Před dokončením jsou hodnocení vlivu dopravy na životní prostředí.
      S pozdravem

      Odpovědět
  6. Jaroslav Jehlička

    Dobrý den. To je takový problém zakázat průjezd kamionové dopravy skrz Trnovany? Objízdná trasa přeci existuje.
    Nebo domalovat čáry na parkovištích, aby auta od sebe stála v rozumných rozestupech?
    Nebo pořádně osvítit přechody a další nebezpečná místa.
    Opravit nebezpečné díry v silnicích atd., atd.
    Na takovéto úpravy stačí přeci zdravý selský rozum, pořádně se seznámit s městem a ne, podle mého mínění, naprosto zbytečný projekt, který stejně skončí někde v šuplíku. Je mi jasné, že vy jste jen realizátorem projektu, který vymyslel někdo jiný, ale i tak jsem to musel napsat.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč st.

      Dobrý den,
      v zásadě s Vašimi podněty souhlasíme, nejedná se o složité kroky. Dokument PUMM však přednostně přináší opatření infrastrukturního rozvoje a tzv. měkkých opatření, která jsou primárně zaměřená na komplexní a systémový rozvoj dopravní soustavy. Svým zaměřením se může zabývat operativními opatřeními drobného charakteru, která jste vyjmenoval jen okrajově. Ve věci nákladní dopravy návrh obsahuje její regulaci využívající doplněnou komunikační síť, za současného stavu organizace dopravy a zatřídění komunikací nelze odklon nákladní dopravy z průtahu silnice I/13 realizovat.
      S pozdravem

      Odpovědět
  7. Antonín Krátký

    Koukám, že projekt nenabral malé ale velké zpoždění.Bohužel to vypadá, že si někdo přišel na pěkný peníz. Nechápu co zadavateli mělo těchto pár informací z pocitové mapy dát.Stačí se projet po městě a je jasné co je potřeba řešit.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč ml.

      Dobrý večer pane Krátký,
      plány udržitelné městské mobility se provádějí podle státem vydané metodiky, jejíž součástí jsou i nástroje k zapojení širší veřejnosti (např. pocitová mapa kterou zmiňujete). Tyto nástroje jsou pro PUMM důležitými podklady, nikoli však stěžejními.
      Jako zpracovatelé jsme odborně deformovaní lidé a díky pocitové mapě můžeme analyzovat město ze subjektivního pohledu jeho obyvatel. Cena se pohybuje okolo 5tis. Kč, přitom její přínos je pro nás nepoměrně vyšší.
      Co se týče rozpracovanosti projektu, Analytickou část jsme před pár týdny odevzdali a momentálně prochází procesem připomínkování. Na návrhové části, která Vás jako občany bude zajímat nejvíce, již pracujeme druhým měsícem. Další podklady ale budeme moci na tyto stránky přidávat až po schválení analytické části.
      S pozdravem
      PR

      Odpovědět
  8. Antonín Krátký

    Na stránkách nastal podezřelý klid,není náhodou po volbách ? Nebo je pan Roháč nemocen.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý večer,
      Projekt nabral mírné zpoždění díky volbám. Nicméně v nadcházejícím období předpokládáme zvýšené pracovní nasazení.
      O všech záležitostech a plánovaných projednáních budete včas informováni.
      Děkuji za pochopení

      Odpovědět
  9. Jan Němeček

    Dobrý den, za „totáče“ byl vyřešen průjezd městem sever-jih naprosto elegantně. Průjezd městem východ-západ je stále neřešený a výsledkem jsou zacpané, neprůjezdné Trnovany. V takovém případě je nějaký Plán udržitelné mobility jenom formální záležitost, něco jako Haškova Strana mírného pokroku v mezích zákona. Tedy: Jak budete řešit transfer městem východ-západ ? Děkuji

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý večer,
      v rámci návrhové části je naším úkolem prověřit a vyhodnotit záměry platného územního plánu. Za pomocí dopravního modelu budeme prověřovat a hodnotit jižní i severní propoj. Na základě výsledků modelování pak budeme moci navrhnout případné změny pro nový územní plán.
      S pozdravem

      Odpovědět
  10. krejci Josef

    Dobry den
    Zajima Me kdy se bude resit tiziva doprava v Denisove ulici.V soucasne době není mozny vyjezd s Denisove ulice ve smeru k Mlekarne.Fronty cekajicich jsou az ke Smetance.Projizdejici ridici v opacnem smeru dosahuji i 80 km rychlosti a nikdo zde nemeri rychlost i když je zde škola.O parkujících autech na chodniku u mlekarny před ordinaci zverolekare ani nemluve .Mestska policie reaguje pouze na udani a tohoto nesvaru si nevsima bohužel.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý večer,
      výsledky modelu dopravy naznačují komplikace v křižovatce Libušina-Denisova, vjezd z ulice Denisova zatím orientačně vychází na úrovni kvality D (F je nevyhovující), což naznačuje potřebnost podrobnějšího hodnocení, které může vést např. ke změně dopravního řešení a to bude předmětem Návrhové části.
      Co se týče nedodržování legislativy (parkování na chodníku, nedodržování rychlosti) tyto záležitosti jsou plně v kompetenci MP a PČR.
      Veškeré připomínky, včetně této, jsou průběžně projednávány se zadavatelem.
      S pozdravem

      Odpovědět
  11. Jar.Ježek

    Dobrý den.Plánujete také trasu:Panorama-areal Labe-bohosudovská a zpět na Panoramu?

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý večer,
      v současné době dokončujeme Analytickou část a zahajujeme práce na Návrhové části. V tuto chvíli Vám proto nemohu dát jednoznačnou odpověď na to jakým způsobem budeme zasahovat do trasování MHD, nicméně je naším úkolem prověřit všechny podněty občanů k budoucímu plánování dopravy (tímto Vám za něj děkuji). Odpověď Vám budu moci dát ve chvíli, kdy bude práce na návrhové části v plném proudu.
      Děkuji za pochopení.

      Odpovědět
  12. Antonín Krátký

    Dobrý den, bylo by možné, na těchto stránkách, zveřejnit interaktivní mapu v současné podobě po příspěvcích od občanů ? Děkuji.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý den,
      výsledky není možné zveřejňovat ještě v průběhu sběru dat. Budou ale k dispozici následně po ukončení sběru, kdy bude na stránkách pocitové mapy funkce „chci začít“ nahrazena funkcí „procházet výsledky“.

      Odpovědět
      • Antonín Krátký

        Děkuji za odpověď.

        Odpovědět
  13. Ivan Beneš

    Snažil jsem se přispět do pocitové mapy, ale po odeslání asi 2/3 Váš server neodpovídá. Lze s tím něco udělat?

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý den,
      při dnešním testování bylo možné celý proces vkládání úspěšně dokončit. Pravděpodobně se jednalo pouze o dočasný výpadek na serveru, za který se Vám omlouváme.

      Odpovědět
  14. Jiří Štábl

    Krásný den přeji,

    rád bych se zeptal, zda plánujete ještě nějakou prezentaci analytické části ve chvíli, kdy bude dokončena nebo počítáte až s celkovou prezentací i s návrhovou částí projektu? Případně, kdy je možné těšit se na další informace?

    Děkuji velice za Váš čas. Krásný den.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý den i Vám,
      děkuji za dotaz, komunikační strategie, dohodnutá v rámci projektu, počítá ve svém základu s veřejným projednáním analytické a návrhové části zvlášť. Vzhledem k tomu, že nebyla v době první prezentace analytická část ještě kompletní, tak počítáme s tím, že se k ní ještě jednou vrátíme. Dále pak počítáme s prezentací návrhové části, přičemž v průběhu zpracování této části očekáváme od občanů řadu námětů a připomínek k dopravní problematice. Jedná se tedy o další dvě veřejná jednání s tím, že občané budou o termínech konání s předstihem informováni prostřednictvím dostupných informačních kanálů.

      Odpovědět
  15. Ludmila Votrubcová

    Děkuji Vám!

    Odpovědět
  16. Ludmila Votrubcová

    Prosím moc jsem důchodce a dělá mi velký problém cestovat z Bystřan na polikliniku.Od té doby co jste zrušili zastávku na Benešovo náměstí,Je to zážitek dobíhat od Divadla na Benešovo Náměstí,Mohl byl by opět Autobus jed z Bystřan(Domov důchodců) v 8,30 do Teplic?Moc nám to tento spoj chybí.Léta to tak bylo zažitý.Nyní od nás jedou autobusy dopoledne ve dvouhodinových intervalech.Jsme odříznutý špatně se dostáváme k lékařům. Prosím přimluvte se za nás Bystřanské důchodce.Děkuji,

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý den,
      děkujeme Vám za příspěvek. V současné době zpracováváme Analytickou část, Vaši informaci evidujeme a budeme se jí zabývat v Návrhové části projektu.

      Odpovědět

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

NA ZPRACOVÁNÍ SE PODÍLÍ:

ZADAVATEL
Statutární město Teplice

ZPRACOVATEL
UDIMO, spol. s r.o.

ŘÍDÍCÍ VÝBOR
Členy výrobního výboru jsou zástupci zadavatele, tedy Statutárního města Teplice, kteří mají v kompetenci řídit tento projekt ze strany města.

PRACOVNÍ SKUPINY
Pracovní skupiny jsou tvořeny z řad zástupců objednatele, zpracovatele a odborníků na danou oblast věnující se všem konkrétním dílčím tématům v rámci SUMP.

VEŘEJNOST

Odborná a laická veřejnost, která byla ochotna zúčastnit se některých z dopravních průzkumů, osobních a veřejných setkání, případně se na obsahu podílela prostřednictvím fyzické a elektronické konverzace.

PODNIKATELSKÝ SEKTOR

V rámci projektu bylo osloveno několik velkých zaměstnavatelů v regionu, kteří byli ochotni dobrovolně poskytnout pro zkvalitnění obsahu díla svá interní data.

VEŘEJNÝ A NEZISKOVÝ SEKTOR