NAPIŠTE NÁM

Vaše názory jsou pro nás velice důležité

V případě jakýchkoliv podnětů, postřehů, nebo návrhů, neváhejte nám je sdělit a využijte možnost komentáře na této stránce, popřípadě nás prosím kontaktujte na e-mailu: petr.macejka@udimo.cz

20 komentářů

  1. Antonín Krátký

    Koukám, že projekt nenabral malé ale velké zpoždění.Bohužel to vypadá, že si někdo přišel na pěkný peníz. Nechápu co zadavateli mělo těchto pár informací z pocitové mapy dát.Stačí se projet po městě a je jasné co je potřeba řešit.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč ml.

      Dobrý večer pane Krátký,
      plány udržitelné městské mobility se provádějí podle státem vydané metodiky, jejíž součástí jsou i nástroje k zapojení širší veřejnosti (např. pocitová mapa kterou zmiňujete). Tyto nástroje jsou pro PUMM důležitými podklady, nikoli však stěžejními.
      Jako zpracovatelé jsme odborně deformovaní lidé a díky pocitové mapě můžeme analyzovat město ze subjektivního pohledu jeho obyvatel. Cena se pohybuje okolo 5tis. Kč, přitom její přínos je pro nás nepoměrně vyšší.
      Co se týče rozpracovanosti projektu, Analytickou část jsme před pár týdny odevzdali a momentálně prochází procesem připomínkování. Na návrhové části, která Vás jako občany bude zajímat nejvíce, již pracujeme druhým měsícem. Další podklady ale budeme moci na tyto stránky přidávat až po schválení analytické části.
      S pozdravem
      PR

      Odpovědět
  2. Antonín Krátký

    Na stránkách nastal podezřelý klid,není náhodou po volbách ? Nebo je pan Roháč nemocen.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý večer,
      Projekt nabral mírné zpoždění díky volbám. Nicméně v nadcházejícím období předpokládáme zvýšené pracovní nasazení.
      O všech záležitostech a plánovaných projednáních budete včas informováni.
      Děkuji za pochopení

      Odpovědět
  3. Jan Němeček

    Dobrý den, za „totáče“ byl vyřešen průjezd městem sever-jih naprosto elegantně. Průjezd městem východ-západ je stále neřešený a výsledkem jsou zacpané, neprůjezdné Trnovany. V takovém případě je nějaký Plán udržitelné mobility jenom formální záležitost, něco jako Haškova Strana mírného pokroku v mezích zákona. Tedy: Jak budete řešit transfer městem východ-západ ? Děkuji

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý večer,
      v rámci návrhové části je naším úkolem prověřit a vyhodnotit záměry platného územního plánu. Za pomocí dopravního modelu budeme prověřovat a hodnotit jižní i severní propoj. Na základě výsledků modelování pak budeme moci navrhnout případné změny pro nový územní plán.
      S pozdravem

      Odpovědět
  4. krejci Josef

    Dobry den
    Zajima Me kdy se bude resit tiziva doprava v Denisove ulici.V soucasne době není mozny vyjezd s Denisove ulice ve smeru k Mlekarne.Fronty cekajicich jsou az ke Smetance.Projizdejici ridici v opacnem smeru dosahuji i 80 km rychlosti a nikdo zde nemeri rychlost i když je zde škola.O parkujících autech na chodniku u mlekarny před ordinaci zverolekare ani nemluve .Mestska policie reaguje pouze na udani a tohoto nesvaru si nevsima bohužel.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý večer,
      výsledky modelu dopravy naznačují komplikace v křižovatce Libušina-Denisova, vjezd z ulice Denisova zatím orientačně vychází na úrovni kvality D (F je nevyhovující), což naznačuje potřebnost podrobnějšího hodnocení, které může vést např. ke změně dopravního řešení a to bude předmětem Návrhové části.
      Co se týče nedodržování legislativy (parkování na chodníku, nedodržování rychlosti) tyto záležitosti jsou plně v kompetenci MP a PČR.
      Veškeré připomínky, včetně této, jsou průběžně projednávány se zadavatelem.
      S pozdravem

      Odpovědět
  5. Jar.Ježek

    Dobrý den.Plánujete také trasu:Panorama-areal Labe-bohosudovská a zpět na Panoramu?

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý večer,
      v současné době dokončujeme Analytickou část a zahajujeme práce na Návrhové části. V tuto chvíli Vám proto nemohu dát jednoznačnou odpověď na to jakým způsobem budeme zasahovat do trasování MHD, nicméně je naším úkolem prověřit všechny podněty občanů k budoucímu plánování dopravy (tímto Vám za něj děkuji). Odpověď Vám budu moci dát ve chvíli, kdy bude práce na návrhové části v plném proudu.
      Děkuji za pochopení.

      Odpovědět
  6. Antonín Krátký

    Dobrý den, bylo by možné, na těchto stránkách, zveřejnit interaktivní mapu v současné podobě po příspěvcích od občanů ? Děkuji.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý den,
      výsledky není možné zveřejňovat ještě v průběhu sběru dat. Budou ale k dispozici následně po ukončení sběru, kdy bude na stránkách pocitové mapy funkce „chci začít“ nahrazena funkcí „procházet výsledky“.

      Odpovědět
      • Antonín Krátký

        Děkuji za odpověď.

        Odpovědět
  7. Ivan Beneš

    Snažil jsem se přispět do pocitové mapy, ale po odeslání asi 2/3 Váš server neodpovídá. Lze s tím něco udělat?

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý den,
      při dnešním testování bylo možné celý proces vkládání úspěšně dokončit. Pravděpodobně se jednalo pouze o dočasný výpadek na serveru, za který se Vám omlouváme.

      Odpovědět
  8. Jiří Štábl

    Krásný den přeji,

    rád bych se zeptal, zda plánujete ještě nějakou prezentaci analytické části ve chvíli, kdy bude dokončena nebo počítáte až s celkovou prezentací i s návrhovou částí projektu? Případně, kdy je možné těšit se na další informace?

    Děkuji velice za Váš čas. Krásný den.

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý den i Vám,
      děkuji za dotaz, komunikační strategie, dohodnutá v rámci projektu, počítá ve svém základu s veřejným projednáním analytické a návrhové části zvlášť. Vzhledem k tomu, že nebyla v době první prezentace analytická část ještě kompletní, tak počítáme s tím, že se k ní ještě jednou vrátíme. Dále pak počítáme s prezentací návrhové části, přičemž v průběhu zpracování této části očekáváme od občanů řadu námětů a připomínek k dopravní problematice. Jedná se tedy o další dvě veřejná jednání s tím, že občané budou o termínech konání s předstihem informováni prostřednictvím dostupných informačních kanálů.

      Odpovědět
  9. Ludmila Votrubcová

    Děkuji Vám!

    Odpovědět
  10. Ludmila Votrubcová

    Prosím moc jsem důchodce a dělá mi velký problém cestovat z Bystřan na polikliniku.Od té doby co jste zrušili zastávku na Benešovo náměstí,Je to zážitek dobíhat od Divadla na Benešovo Náměstí,Mohl byl by opět Autobus jed z Bystřan(Domov důchodců) v 8,30 do Teplic?Moc nám to tento spoj chybí.Léta to tak bylo zažitý.Nyní od nás jedou autobusy dopoledne ve dvouhodinových intervalech.Jsme odříznutý špatně se dostáváme k lékařům. Prosím přimluvte se za nás Bystřanské důchodce.Děkuji,

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý den,
      děkujeme Vám za příspěvek. V současné době zpracováváme Analytickou část, Vaši informaci evidujeme a budeme se jí zabývat v Návrhové části projektu.

      Odpovědět

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

NA ZPRACOVÁNÍ SE PODÍLÍ:

ZADAVATEL
Statutární město Teplice

ZPRACOVATEL
UDIMO, spol. s r.o.

ŘÍDÍCÍ VÝBOR
Členy výrobního výboru jsou zástupci zadavatele, tedy Statutárního města Teplice, kteří mají v kompetenci řídit tento projekt ze strany města.

PRACOVNÍ SKUPINY
Pracovní skupiny jsou tvořeny z řad zástupců objednatele, zpracovatele a odborníků na danou oblast věnující se všem konkrétním dílčím tématům v rámci SUMP.

VEŘEJNOST

PODNIKATELSKÝ SEKTOR

VEŘEJNÝ A NEZISKOVÝ SEKTOR