Plán mobility města Teplice
  • ÚVOD
  • AKTUALITY
  • ČLÁNKY
  • O PROJEKTU
  • DOKUMENTY
  • NAPIŠTE NÁM
Vyberte stránku

3_trasy nákladní dopravy – r2030

2 Komentáře(ů)

  1. Em
    Em na 9. 11. 2019 v 21:01

    Dobrý večer, zajímalo by mě koho napadl obchvat směr Panorama – Drahkov. Sebrat Teplicím poslední kus živé a klidné části, kde se nemusí tolik. Táhnout sídlištěm Fr. Šrámka 6-10t vozidla, kde je mateřská škola a paneláky, to jako vážně? A o Drahkově ani nemluvím, jedna z posledních klidných vesnic, kde už teď lidi nedodržují rychlost a vy tam chcete nechat jezdit 6-10t vozidla, bože chcete, aby se lidi zase začali stěhovat pryč protože se z toho místa stane místo k nežití, že ani děti nebudete moct pustit ven, aby je něco nesrazilo? Stydět by jste se měli, protože si nemyslím, že tady někdo z vás žije co děláte tuto studii. Myslím že mohu mluvit za spostu lidí co tady žijí x desítek let že by též nesouhlasili! Proč nejdete a neuděláte pravý průzkum pro studii a uvidíte jaký mají názor. Myslím že je to zase opět s lidmi bez lidí, protože nejde o obyvatele těchto sídlišť a vesnice, ale o to utratit peníze a naplnit i svá konta nebo se pletu?

    Odpovědět
    • Pavel Roháč ml.
      Pavel Roháč ml. na 17. 12. 2019 v 20:18

      Dobrý den, propojení „Prosetická spojka“ bylo převzato z platného Územního plánu města Teplic (VPS 09). Dle zadávacích podmínek bylo požadováno posouzení jednotlivých infrastrukturních staveb s cílem hodnocení jejich přínosu pro celkovou budoucí dopravní situaci města. Dle analýz modelování bude Prosetická spojka plnit významnou funkci v rámci vnitroměstských dopravních vztahů a současně umožní zklidnění Lázeňské zóny. Na dotazy ohledně přínosu Prosetické spojky rovněž odpovídal i pan primátor Hanza na veřejném projednání Návrhové části.

      V obci Modlany, části Drahkov, je již dnes povolen vjezd nákladních vozidel do 10t. Návrh nabízí zachování stávajícího stavu, nebo případně regulaci nákladní dopravy na úroveň do 6t. Důvodem zvýšené regulace nákladní dopravy je předpoklad, že z titulu realizace „Doubravské spojky“ (VPS 14) dojde k nárůstu intenzity dopravy z odhadovaných 2,2 tis. vozidel na cca 3 tis. pro výhledový rok 2030. Na základě analýz se jedná o vnitřní vazby města Teplice a navazujícího okolí.

      Odpovědět

Vložit komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

NA ZPRACOVÁNÍ SE PODÍLÍ:

ZADAVATEL
Statutární město Teplice

ZPRACOVATEL
UDIMO, spol. s r.o.

ŘÍDÍCÍ VÝBOR
Členy výrobního výboru jsou zástupci zadavatele, tedy Statutárního města Teplice, kteří mají v kompetenci řídit tento projekt ze strany města.

PRACOVNÍ SKUPINY
Pracovní skupiny jsou tvořeny z řad zástupců objednatele, zpracovatele a odborníků na danou oblast věnující se všem konkrétním dílčím tématům v rámci SUMP.

VEŘEJNOST

Odborná a laická veřejnost, která byla ochotna zúčastnit se některých z dopravních průzkumů, osobních a veřejných setkání, případně se na obsahu podílela prostřednictvím fyzické a elektronické konverzace.

PODNIKATELSKÝ SEKTOR

V rámci projektu bylo osloveno několik velkých zaměstnavatelů v regionu, kteří byli ochotni dobrovolně poskytnout pro zkvalitnění obsahu díla svá interní data.

VEŘEJNÝ A NEZISKOVÝ SEKTOR

UDIMO, spol.s r.o.

Sokolská tř. 8, Ostrava
IČ 44740069

Statutární město Teplice

náměstí Svobody 2, Teplice
IČ: 002 66 621

© 2021 Plán mobility města Teplice – Dopravní strategie